Verzendkosten & Levering

1. Levertijd + Afleveren op gewenst adres

Je bestelling wordt door DHL geleverd en kan je laten bezorgen op een adres naar wens.
Bestelling voor 15.00 uur geplaatst? Levering doorgaans volgende werkdag in huis. In drukke tijden, zoals feestdagen of bij bepaalde acties, komt er een extra leverdag bij. Bestellingen op zaterdag & zondag worden op maandag verzonden en dus op dinsdag geleverd. LET OP: in vakantietijden gelden er gewijzigde tijden. Dit staat dan vermeld in het winkelmandje.

2. Bezorgkosten

Bestellingen binnen Nederland van € 50,- of meer versturen we GRATIS. Anders bedragen verzend- en afhandelingskosten: € 4,95

Bestellingen binnen België van € 75,- of meer versturen we GRATIS. Anders bedragen verzend- en afhandelingskosten: € 5,95

Helaas is ons verzendsysteem ingericht op 1 prijs voor het verzenden, of het nu door de brievenbus gaat of als pakket. Het kost ons meer tijd omdat we er zelf apart voor naar de brievenbus gaan. Pakketten worden bij ons opgehaald door DHL. We stimuleren iedereen graag om niet alleen accessoires te bestellen, maar ook iets dat als pakketpost doorkan. 

3. Wat als producten niet voorradig blijken te zijn?

Wanneer je meerdere producten in één keer bestelt, kan het zijn dat niet elk artikel voorradig is (ook niet bij onze leveranciers). We zullen dan contact met je opnemen en overleggen wat dan je voorkeur heeft: nog even wachten, de rest versturen en het product annuleren of de hele order annuleren. Nazenden kunnen we helaas niet realiseren.

4. Wat zijn de levertijden in het buitenland?

De verwachte levertijden zie je in onderstaand overzicht: slechts een indicatie. De duur van een zending is afhankelijk van het land van bestemming. De hieronder genoemde levertijden zijn alleen van toepassing op bestellingen waarvan de producten voorradig zijn en waarvan wij de betaling hebben ontvangen.

  • Belgie 12-24 uur
  • Duitsland 24-48 uur
  • Frankrijk, Groot Brittannië 48-60 uur
  • Rest van Europa 60+ uur

5. De zending volgen binnen Nederland & België | Verzending vertraagd

Vanaf het moment dat je bestelling door ons wordt overgedragen aan DHL kan je deze volgen via de Track & Trace. De link van Track & Trace is te vinden in de e-mail die naar je is verzonden m.b.t. de verzending van je pakket. Het kan voorkomen dat er geen status van je pakket bekend is bij DHL. In dat geval hebben ze de barcode nog niet verwerkt. In sommige gevallen is DHL niet in staat je bestelling de volgende dag al af te leveren. Als je in beide gevallen 3 dagen na ontvangst van de verzendmail nog geen status kunt bekijken, neem dan contact met ons op.

6. Niet thuis bij bezorging?

Let op: onderstaande afleverinformatie geldt alleen voor zendingen binnen Nederland. 

Ben je niet thuis en kan het pakket ook niet bij je buren worden afgeleverd? Dan volgen nog 3 afleverpogingen. Tevens ontvang je een briefje in de bus waarmee je de volgende opties hebt:

  • Je pakje afhalen bij een DHL Parcelshop
  • Je pakje bij één van je buren laten bezorgen
  • Je pakje op een andere dag/tijd laten bezorgen

7. DHL voor Belgie wordt Bpost

DHL Zendingen naar eindconsumenten in België zullen worden overgedragen aan bpost. Voor pakketten en pallets naar zakelijke klanten in België blijft DHL de bezorging doen. 
 
Belangrijkste veranderingen: 
  • Is de ontvanger niet thuis? Dan ligt het pakket de volgende werkdag klaar bij een bpost afhaalpunt.
  • Geen burenlevering 
  • Verstuur een pakket tot maximaal 80x50x35 cm en 20 kg zonder toeslag. 
  • Geen handtekening voor ontvangst mogelijk
  • Avondlevering is niet meer mogelijk