hartjePapieren rietjes nu voor maar € 1,-! Keuze uit 40+ kleuren / designs, klik hier > hartje

close

1. Ben je toch niet tevreden over je product? Is het stuk? Verkeerd ontvangen?

Dan zullen we dit zo goed en snel mogelijk oplossen. We hebben onze service op een rijtje gezet, zodat meteen duidelijk is wat je van ons mag verwachten:

  1. 14 dagen bedenktermijn op al onze producten.
  2. Artikelen kun je zonder opgave van redenen retoursturen.
  3. Bij volledig retour: het volledige aankoopbedrag, incl. de verzendkosten van de heenweg, binnen drie tot vijf werkdagen weer op je rekening.
  4. Minimaal 6 maanden garantie op al onze producten.
  5. Bij defect: in 90% van de gevallen heb je binnen vijf werkdagen weer een werkend product in huis.

Bij ontvangst van een verkeerd artikel graag eerst controleren welk artikel je hebt besteld en welk artikel via de mail is bevestigd. Komt dit niet overeen met de ontvangen artikelen, neem dan zo snel mogelijk contact op middels ons contactformulier met vermelding van het ordernummer en de naam van het desbetreffende artikel. Wij zullen je klacht in behandeling nemen en indien nodig een vervangend product toesturen

2. Terugsturen

2.a. Algemeen

Gedurende 14 dagen na ontvangst van de goederen kan je deze altijd zonder opgave van redenen retourneren (herroepingsrecht). De goederen dienen, indien redelijkerwijs mogelijk, ongebruikt en in de originele verpakking geretourneerd te worden. Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet kunt terugsturen:

  1. Gepersonaliseerde producten, zoals mason jars / bekers waarop een persoonlijke tekst of afbeelding is geprint.
  2. Verbruiksartikelen zoals papieren bordjes en rietjes waarvan de verpakking is geopend. Deze kun je om hygiënische redenen niet ruilen.
  3. Tijdens de bedenktijd mag je het product uitpakken of gebruiken zoals je dat in de winkel zou doen. Gebruik je het product zodanig dat het niet meer in 'winkelstaat' is, dan kan het zo zijn dat je minder geld voor het product terugkrijgt. 

2.b. Hoe kan ik een artikel retourneren?

  • Stap 1: Doe de producten die je retour wilt zenden terug in een stevige doos + goed beschermen tegen breuk.
  • Stap 2: Voeg (kopie) factuur toe met eventuele aan-/opmerkingen wat niet goed is / retour gaat.
  • Stap 3: Schrijf retouradres op doos: Blisz Company - Sint Eustatius 1 - 2721 HT Zoetermeer - Nederland
  • Stap 4: Breng het pakket naar een PostNL of andere Parcelshop.
  • Stap 5: Je ontvangt daar een bewijs van de retourzending . Bewaar deze goed.
  • Stap 6: Wij regelen de rest!

2.c. Retourkosten

De retourkosten zijn helaas voor je eigen rekening.

2.d. Welk bedrag krijg ik terug?

Je krijgt, wanneer de retour voldoet aan de retoursvoorwaarden, de aankoopwaarde van het product geretourneerd. Mocht je door de retour onder het gratis verzendbedrag uitkomen, dan worden de verzendkosten in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag.

VOORBEELD 1: Je hebt voor € 40,- aan artikelen besteld en besluit voor € 10,- aan producten terug te sturen. In deze situatie ontvang je € 10,-.

VOORBEELD 2: Je hebt voor levering in Nederland voor € 60,- aan artikelen besteld en besluit voor € 20,- aan producten terug te sturen. In deze situatie is de oorspronkelijke waarde van de bestelling € 40,-. Je hebt hierdoor geen recht meer op gratis verzending en het te ontvangen bedrag is dan € 20,- minus de verzendkosten van de heenweg.

2.e. Hoe lang duurt het voordat ik het terug te storten bedrag op mijn rekening heb staan?

Binnen 5 dagen na ontvangst in goede orde van de retourzending heb je het bedrag op je rekening staan (via de rekening waarmee je hebt betaald).

Product aan wensenlijst toegevoegd
Producten zijn toegevoegd om te vergelijken

Mason-Jars.nl maakt gebruik van cookies

We maken gebruik van cookies en vergelijkbare meettechnieken. Hiermee kunnen wij instellingen onthouden en de website optimaliseren. Lees hier meer over Privacy & Cookies >

Ga je hiermee akkoord?