1. Produkten retourneren
Als je een product ontvangt dat niet naar behoren functioneert, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice met vermelding van het ordernummer en de naam van het desbetreffende artikel. Wij zullen je klacht in behandeling nemen en indien nodig een vervangend product toesturen. Bij bepaalde goederen kan bijvoorbeeld om hygiënische en producttechnische redenen geen garantie worden gegeven.
2. Garantie door fabrikant
Nadat de wettelijke garantieperiode van het product is verlopen heb je recht op de garantie die door de fabrikant zelf is afgegeven. Deze garantievoorwaarden zijn specifiek voor elk product. Je vindt ze terug op de verpakking/in de documentatie die bij het product is bijgevoegd. Wil je aanspraak maken op deze garantie, neemt dan contact met ons op of richt je tot de fabrikant.
3. Een klacht melden
Wij doen ons uiterste best om je zo snel en goed als mogelijk van dienst te zijn. Heb je toch een vraag of een klacht over onze producten of de afhandeling van de bestelling, dan kun je dit doorgeven aan onze klantenservice. Wij zullen binnen 1 werkdag contact met je opnemen.